http://iola-definitii.blogspot.com/

domingo, 7 de agosto de 2011

Conspirația extraterestră.

Din ziua în care mi-a fost dat să le văd am bănuit că tălpile iubitei mele nu sunt ... lucru curat. Le-am studiat atent pe toate părțile în timp ce ele -chipurile- își făceau datoria cărând în spate arsenalul cărnos și osos ale Cocai. Tălpile cu pricina au pe lângă forma de-a dreptul extraterestră niște lungi și ciudat-mișcătoare terminații pe care eu din dragoste i le numesc ,,degete,,. Aceste...degete -când biata mea iubită pășește- sunt capabile să se așeze pe sol fiecare într-o direcție diferită. De multe ori am surprins-o pe Coca în timpul mersului aplecându-se și atingând degetele de parcă le-ar fi dat la fund certându-le să fie civilizate în timpul mersului. De la un timp simt cum mă străbate un soi de panică (chiar si când facem sex)  numai la gândul că trebuie să stau față în față cu Coca căci atunci degetele mele vor fi foarte aproape de ale ei. Mi-e frică de o eventuală și nedorită încăierare sau mai rău contaminare între ...vietățile așezate strategic la marginea tălpilor ei și sărmanele iubitele și neajutoratele mele degete. Eu cred că am de-a face cu extratereștri pentru că insuși faptul strategic de a se deghizat în degete de tălpi și nu de mâini mă face să cred ceea ce cred căci acolo jos la tălpi sunt ... mersurile  întregii ființe. Degetele mari sunt cred eu comandante pentru că ele față de celelalte se mișcă cel mai puțin. Au la capete ... unghii. Hm ! Să fim serioși cine știe ce antene sofisticate (emisie-recepție) stau ascunse sub acele platoșe în formă de unghii. Într-una din zile Coca stătea în picioare nemișcată iar eu jos pe iarbă lângă ea mangaindu-i pulpele dar ochii îi aveam țintă la degetele de la piceoare și am văzut un lucru care nu mai are nici o alta explicație decât teoria mea a conspirației extraterestre. Am văzut cum degetul din mijloc stătea deasupra gegetului dintre el și cel mare (cred că făceau dragoste ). N-aș fi crezut asta dacă degetul mare (comandantul) care de obicei nu se prea mișcă n-ar fi stat de data asta orientat într-o direcție aproape opusă ceeace în mod normal la un picior normal cu degete normale nici dacă l-ai pune cu mâna n-ar putea să stea așa. Dar bine să admit ideea că aceste ... degete au fost cândva acrobate la circ. Într-o altă zi Coca mergea alături de mine pe plajă când am văzut pe degetul mare adică șeful un gândac suficient de mare pentru ca să fie simțit și eventual înlăturat dar... surpriză nu-l simțea. Aceste ființe mișcătoare și lungi ca niște vietăți acvatice daca erau degete ar fi fost fidele trupului și ar fi dat alarma creierului zicându-i ,,vezi bă că sunt atacat de o gânganie trimite degetele alea de la mâini să mă scuture !,, dar de unde ... ? Degetul cel mare stătea la taifas cu gândacul. Gândacul (dacă o fi fost gândac și nu...extraterestru)  stătea călare pe deget ca și cum ar face sex dar eu cred mai degrabă că-și comunicau jurnalele de bord căci gândacul avea capul așezat exact peste unghie unde știu bine  că stau antenele sofisticate de recepție și emisie. Nu mai spun că vietățile astea ale Cocalinei parcă sunt plictisite de tălpile de care stau agățate căci se izbesc în toate direcțiile în timpul mersului și împrumută pământului neidentificabile urme numai bune pentru viitoarele fosilizări. În fine jurnalul meu de bord îl închei aici. E foarte posibil ca în timp ce am scris  jurnalul ăsta printr-o ciudată mutație genetică  bietele și nevinovatele picioare ale Cocalinei să se fi transformat și ele în extratereștri. Vai de mine ! Când mă gândesc că la noapte trebuie să dorm lângă aceste ... presupuse degete mă apucă spaima. Cine știe ce se poate întâmpla sub așternut în întuneric cu...bietele mele degete. Uuu !


No hay comentarios:

Publicar un comentario