http://iola-definitii.blogspot.com/

sábado, 3 de diciembre de 2011

Întâlnire de gradul trei


A ! Nu, nu e băutură răcoritoare nici …etno... Coca e …numele ei. Așa mi-a predat-o maică-sa. Cu acte. N-am ce-i reproșa. E…funcționabilă, inteligentă, rafinată. Are totuși, o mică hibă. Din ziua în care mi-a fost dat să-i văd tălpile, am bănuit că nu sunt ... lucru curat. Le-am studiat atent, pe toate părțile. Am observat că au, nu doar o formă de-a dreptul extraterestră, dar și niște lungi și ciudat-mișcătoare terminații, pe care, din dragoste, le numesc ,,degete,,. Arătările astea sunt capabile sa se așeze pe sol, fiecare într-o direcție diferită. De multe ori am surprins-o în timpul mersului aplecându-se și atingând degetele. Parcă le-ar fi dat la fund, invitându-le să fie civilizate în timpul mersului. De la un timp, simt cum mă străbate un soi de panică (chiar și când facem sex), numai la gândul că tre’ să stau față-n față cu ea, pentru că atunci …picioarele noastre vor fi foarte aproape unele de altele. Mi-e frică de o eventuală încăierare, sau mai rău, contaminare între ...vietățile așezate strategic la marginea tălpilor ei și sărmanele mele degete. Eu …am mai spus-o, cred că am de-a face cu extratereștri. Ce…,,degete,,…extratereștri. Inteligență. Disimulare. Aparențe… Însuși faptul strategic al deghizării în degete de tălpi și nu de mâini, mă face să cred ceea ce cred.  Pentru că…  acolo, jos, sunt ... mersurile... Alea mai mari cred că sunt comandante, pentru că ele, fată de celelalte, se mișcă cel mai puțin. Au la capete ... ,,unghii,,. Hm ! Să fim serioși !  Cine știe ce antene sofisticate (emisie-recepție) stau ascunse sub platoșele alea. Într-o zi, Coca stătea în picioare. Nemișcată. Eu, jos pe iarbă lângă ea. Îi mângâiam pulpele, da’ cu ochii … țintă la degetele de la picioare. Atunci am văzut un lucru care nu are nici o altă explicație, decât teoria mea, a conspirației extraterestre. Am văzut cum degetul din mijloc stătea deasupra degetului dintre el și cel mare. Copulație? Coit? N-aș fi crezut asta, daca degetul mare (comandantul), care de obicei nu se prea mișcă, n-ar fi stat de data asta, orientat într-o direcție opusă, ceeace în mod normal nu se-ntâmplă. Da’ bine, să admitem c-au fost cândva… acrobate la circ. Într-o altă zi, felina mea, mergea alături de mine pe plajă, când am văzut pe degetul ei mare de la picior (șeful), un gândac suficient de mare pentru ca să poată fie simțit și eventual înlăturat, dar... surpriză. Nu-l simțea. Aceste ființe mișcătoare și lungi, ca niște vietăți acvatice, dacă erau degete…no? ar fi fost fidele trupului și-ar fi dat alarma creierului ,,vezi bă că sunt atacat de-o gânganie ! Trimite degetele-alea de la mâini, să mă scuture !,, Da’ de unde ... ? Stăteau la taifas.  Gândacul (dac-o fi fost gândac și nu...extra…) era călare pe deget, ca si cum ar fi făcut sex. Eu cred mai degrabă că-și comunicau jurnalele de bord, pentru că avea capul așezat exact peste unghie unde, știu bine, că stau montate antenele lor sofisticate. Nu mai spun că vietățile astea ale Cocalinei, parcă sunt plictisite de tălpile de care atârnă. Se izbesc în toate direcțiile, în timpul mersului, împrumutând pământului, neidentificabile urme, numai bune pentru viitoarele fosilizări și mai ales …dezbateri darwiniste . În fine, ma opresc aici. E foarte posibil ca în timp ce-am vorbit toate astea, printr-o ciudată mutație genetică, bietele și nevinovatele picioare ale Cocalinei, să se fi transformat și ele în extra…. Vai de mine ! Când știu că la noapte trebuie să dorm lângă ...  ,,degete,, mă apucă hăulitu’. Cine știe ce se poate întâmpla sub așternut, în întuneric, cu...bietele mele degete. Uuu !






No hay comentarios:

Publicar un comentario