http://iola-definitii.blogspot.com/

martes, 26 de julio de 2011

Teluric ? - Telurico ?

Când bunica mi-a zis ,,Dumnezeu e mare,, mi-am înălţat mâna căutându-L pe Dumnezeu dar nu L-am putut ajunge. Mai târziu mama mi-a legat un dumnezeu la gât pe care  -harjonindu-mă-  l-am pierdut. Într-o altă zi mă jucam cu furnicuţe când Dumnezeu a venit la mine. Era uite-aşa mărunţel. M-a luat de mână şi ne-am plimbat. Toate gazuliţele îl salutau. Se cunoşteau. De-atunci nu mi-am mai înălţat mâinile către ceruri şi nici nu mi-am mai legat dumnezei la gât. De-atunci Dumnezeu se joaca impreuna cu mine.

                                                                   ................

Cuando mi abuela me dijo ,, El Dios es grande,, alze la mano en busqueda del Dios pero no lo encuentre. Mas tarde mi madre me ato un dios al cuello al cual  -jugandome- lo perdi. Otro dia estaba tranquilamente jugando con las hormiguitas cuando El Dios se me acerco. Era muy pequenito. Me cogio la mano y paseamos juntos. Todos los bichos le saludaban. Se conocian. Desde entonces ya no me alzo las manos hacia los cielos tampoco me ato al cuello dioses. Desde entonces El Dios se juega junto con migo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario